december 29, 2012

Utrecht Haul


It’s holiday and that is when I like doing nice things. Such as last thursday. I visited my sister in Utrecht for a good night out and shopping the next day. Enjoying old hits such as backstreet boys, nsync, etc. at Cafe ‘de Kneus’ is something I can erase from my bucketlist. After a couple Tequilla shots without salt… we started drinking wine and time past by. 
The next morning we stayed in bed until half past 3 and watched a bad quality version of Twilight Breaking dawn part 2. Nothing is better than sleeping in and watching a movie under the warm sheets.
But we absolutely didn’t forget the sales at Zara (tip!). I got to use my giftcard for the greater good and bought some nice things. I also bought a red lipstick… hopefully I can pull it of!
Dutch. Het is vakantie en dan doe ik graag leuke dingen, zoals afeglopen donderdag. Donderdag ben ik naar Utrecht gegaan om een avond goed te stappen en de volgende dag een bezoekje te brengen aan de Zara. Het genieten van ouwe hitjes in studenten cafe De kneus kan ik van mijn bucketlist checken. Na de shotjes tequilla zonder zout… ging het over op de wijn en vlogen de uurtjes voorbij.
De volgende ochtend hebben we tot half vier in bed gelegen en een slechte versie van Twilight Breaking dawn part 2 gekeken. 
Maar de Zara zijn we absoluut niet vergeten! Het was uitverkoop, dat is het nog steeds (tip!), en zo heb ik mooi mijn tegoed bon voor kunnen gebruiken. Daarnaast heb ik snel bij de kruitvat nog een rode lippenstift gehaald, ik ga het proberen…







Geen opmerkingen:

Een reactie posten